*

NoBS Servers

Author Topic: HA! HA! Rate my upgrade  (Read 1366 times)

StarvingBum

  • Sergeant

  • Offline
  • *

  • 79
  • Karma:
    +0/-0
HA! HA! Rate my upgrade
« on: October 09, 2009, 12:13:18 AM »
Hey ya'll it is your main man here StarvingBum. I used to belong to NoBS|RS squad lol. For 2 years, since i departed from here to this day this was my specs

Pentium 3 600 MHz
192 MB RAM
6GB Hard Drive
Very slow internet

I used that shit for 2 years. Just got a new PC lmao

AMD X2 6000+
3 GB RAM
2 x 640 GB Hard Drive (Put one in myself, only had one when I got it, took the HD out of a dead rig)
Radeon 4850HD 512MB

Got this for 450 free ship last week. So happy.

DirtOne

  • NoBS|Member
  • General

  • Offline
  • *
  • The Noob Admin

  • 4956
  • Karma:
    +5/-65535
  • Personal Text
    Death Cab For Dirty
Re: HA! HA! Rate my upgrade
« Reply #1 on: October 09, 2009, 10:14:32 AM »
rofl @ p3

srslly rofl  :P

Hi i'm dirtone i'm annoying :D

...just a quick question..but ar eyou alt-tabbing and using same pc? if so.. please stop..

damnit dirt stop being a mexicant and start being a mexiCAN

Vlad

  • NoBS|Member
  • General

  • Offline
  • *

  • 2198
  • Karma:
    +0/-0
    • Facebook =D
Re: HA! HA! Rate my upgrade
« Reply #2 on: October 09, 2009, 02:41:32 PM »
rofl @ p3

srslly rofl  :P

Hi i'm dirtone i'm annoying :D

I still love you =D.  Nice rig upgrade lol




Quote from: Evilgenius
* Evilgenius wonders what vlad mom does for work and wonders if she might need a t-shirt :P